– από Anarchy Press
Μωρέ που πάμε; Κνίτες να χορεύουν το πανκ τραγούδι «Μπασταρδοκρατία» του συγκροτήματος «Γενιά του Χάους», στο φεστιβάλ της ΚΝΕ στο πάρκο Τρίτση! Ίσως να αναρωτηθούν κάποιοι «ε και ποιο είναι το πρόβλημα με το παραπάνω γεγονός;». Για να λυθεί η απορία, θα σας ταξιδέψουμε στο μακρινό 1985, στην κατάληψη του Χημείου μετά την εκτέλεση του Μιχάλη Καλτεζά. Εκεί ο Κώστας Χατζόπουλος, μέλος του συγκροτήματος «Γενιά του Χάους» και ένας από τους συνθέτες του τραγουδιού, συμμετέχει στην κατάληψη και στην λήξη της συλλαμβάνεται. Στο δρόμο για την κλούβα κάποιος δημοσιογράφος τον φωτογραφίζει να κουβαλά στους ώμους του έναν χτυπημένο σύντροφό του, ενώ πιο δίπλα υπάρχει ένας αστυνομικός. Οι εφημερίδες «Έθνος» και «Ριζοσπάστης», οι γνωστοί νεκροθάφτες κάθε ακηδεμόνευτης κοινωνικής δράσης, κάνουν λόγω για ασφαλίτη που παρουσιάζεται ως αναρχικός καταληψίας. Ο Κώστας Χατζόπουλος κρατείται στην ΓΑΔΑ για 20 μέρες και τελικά, όταν περνάει από δίκη, καταδικάζεται σε 4 μήνες με αναστολή.
Πρώτη φορά, λοιπόν, ένας «ασφαλίτης», σύμφωνα με τις σκουπιδοφυλλάδες πάντα, κρατείται σχεδόν ένα μήνα και τελικά καταδικάζεται σε πολύμηνη φυλάκιση με αναστολή. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, σε συνέντευξή του στον Μ. Νταλούκα, αναφέρει πως αργότερα κάποιοι συντάκτες επισκέφτηκαν το σπίτι των γονιών του για να βολιδοσκοπήσουν αν η οικογένεια θα προβεί σε μήνυση για το συκοφαντικό δημοσίευμα. Ο ίδιος σε συνέντευξή του αναφέρει για το γεγονός της φωτογραφίας: «Εκεί πέρα που βγαίνω έξω, είναι κάτω εκείνο το παλικάρι πεσμένο. Τούρκος απ’ ό,τι έμαθα, που ήταν στον αναρχικό χώρο. Πολιτικός πρόσφυγας; Παράνομος; Δεν ξέρω. Ήτανε πεσμένος κάτω στην πόρτα και είναι έτοιμοι δύο τύποι να τον πιάσουν και να τον σύρουν στην κλούβα λιπόθυμο. Ε, και πως μου ήρθε εμένα τώρα, λέω αν τον σύρουν μέχρι την κλούβα θα φτάσει στην κλούβα ξεσκισμένος ας πούμε έτσι, ας τον σηκώσουμε λιγάκι. Και πραγματικά τον σηκώνω λίγο, τον πάω ως ένα σημείο, ε και εκεί μου βγάζουν τις φωτογραφίες».
Και ενώ θα περίμενε κάποιος, ότι τουλάχιστον μετά από τα παραπάνω γεγονότα οι δημοσιογράφοι θα ήταν πιο προσεχτικοί με την αναπαραγωγή της παραπάνω δυσφήμισης, αυτό δεν συμβαίνει. Ο Ν. Μπογιόπουλος, λοιπόν, 20 χρόνια μετά, και πιο συγκεκριμένα 4 μέρες μετά την δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου και ενώ η Αθήνα και πολλές πόλεις του ελλαδικού χώρου ζούνε στον παλμό μιας κοινωνικής εξέγερσης, δημοσιεύει στον Ριζοσπάστη την φωτογραφία του Κώστα Χατζόπουλου αναφέροντάς τον ως ασφαλίτη που παρουσιάζεται ως αναρχικός, σε μια προσπάθεια να συνδέσει το άθλιο δημοσίευμά του με τα εξεγερτικά γεγονότα που μόλις είχαν ξεκινήσει, λοιδορώντας τα και χαρακτηρίζοντας τα ως ξεσηκωμό «ασφαλιτών». Ο Μπογιόπουλος εκπροσωπώντας άξια το κόμμα νεκροθάφτη κάθε κοινωνικής εξέγερσης και αντίδρασης, βάζει ένα ακόμα κομματικό παράσημο χαφιεδισμού και συκοφαντίας στο πέτο του. Έτσι, λοιπόν, το σωστό για το κόμμα είναι οι Κνίτες που έπαιξαν, τραγούδησαν και χόρεψαν την «Μπασταρδοκρατία», που ένας από τους συνθέτες του έχει κατηγορηθεί για δεκαετίες από το κόμμα ως ασφαλίτης, να διαγραφούν. Οι κνίτες πιστεύουμε πως ΔΕΝ πρέπει να χορεύουν τραγούδια ασφαλιτών, εκτός αν το κόμμα είναι μια ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑ. Ε, Κουτσούμπα; E.
Πηγή: Anarchypress.wordpress.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου